Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci małego komentarza:)

środa, 13 kwietnia 2011

Z utęsknieniem za wiosną

I gdzie się szanowna Pani podziała???? Szaro buro i ponuro, a do tego jeszcze deszcz - niedeszcz, jakieś coś;)
Jak na razie klepię stare wzory i za bardzo nie mam nic do pokazania, no w sumie to mam bo i tak większości starszyzny nie widziałyście:P Więc na dzisiejszy ogień leci bransoleta, motyw kwiatowy dobrze znany:)

Słońca moje:) Jeszcze raz przypomnę o głosowaniu na owczarnię, zostały ostatnie dni konkursu i każde słówko się liczy wystarczy kliknąć tu http://krainafilcu.blogspot.com/2011/04/filcowe-owieczki-obraczki-na-serwetki.html i zostawić słówko pod stadkiem:)
Dziękuję Kochane za każdy oddany głos i całuję po stokroć:****
Miłego i twórczego wieczorku Wam życzę:)

2 komentarze:

  1. super kolorki i nas tez szaro i buro az do znudzenia... :* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. te śliczne kolorki z pewnością przywołają słoneczną wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń