Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci małego komentarza:)

środa, 28 września 2011

Pełne kwiecia

Ostatnio wzięło mnie na motywy kwiatowe, chmmm ciekawe czemu??? Chyba z powodu nadchodzących jesiennych dni, które będzie trzeba jakoś rozweselić;)
Tak oto powstały sobie kwiatowe korale i kolczyki, a oto jak się prezentują



Korale są lekko asymetryczne co dodaje im uroku:)
Przypominam również o moim rozdawnictwie;)
I oczywiście zapraszam do sklepiku
Pozdrawiam kolorowo:)

13 komentarzy:

  1. piękne są i rzeczywiście rozweselają. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są! I w kolorystyce jak najbardziej teraz pożądanej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cię kręcę.Jakie cudniaste!

    OdpowiedzUsuń
  4. Są po prostu cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo energetyczne koraliki-Super!A kolczyki do nich- rewelacja!.Świetny komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! No rewelacyjne są!!!!!!
    Ja chcę bardzo!!!!
    Jeszcze pomyślę nad kolorami:D
    Gratuluje sklepiku!!! I kiedy spotkanko??? Może sobota?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki śliczne,korale rewelacyjne.pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie jak zawsze nieziemsko energetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooow, ale ten naszyjnik jest piękny!!!! Aż monitor zaśliniłam :)))

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd Ty bierzesz te pomysły? Boskie!

    OdpowiedzUsuń