Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci małego komentarza:)

poniedziałek, 1 listopada 2010

Co to, po co i dlaczego?






No tak zamieściłam wczoraj foto, ale nic nie napisałam na jego temat, pewnie z przejęcia założonym blogiem;))) Na zdjęciu prezentowane są broszki koniki z filcu, mojego autorstwa, dorzucam foto pojedynczych, co by można było się lepiej przyjrzeć, będzie więcej takich cudaczków, duuużo więcej;)

5 komentarzy:

  1. cudne!i te ich rozwiane grzywy...boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale grzywy ;) Bardzo fajne i jakie kolorowe broszki robisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. witam bardzo piękne te broszki takie idealnie wypracowane cudne kolorki idealne na słodkie prezenciki dla np. małych słodkich dziewczynek ale cudaczki,,,,myślę ,że będę zaglądac częściej .piękne prace Ania.

    OdpowiedzUsuń