Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci małego komentarza:)

środa, 24 listopada 2010

Ja też chcę ogłosić CANDY!!!!

A co, wszyscy mogą a ja nie??? Więc ogłaszam krówkowo broszkowo, piórkowe cukieraski:)
Zasady jak u wszystkich:
Podlinkowane ogłoszenie na swoim blogu na pasku bocznym i wpisik pod tym postem:)
Do zdobycia Krówka broszka z filcu mojego autorstwa i piórka marabuta we wszystkich kolorach:)
Wpisy proszę składać do 14 grudnia do północy, a ogłoszenie zwycięzcy 15grudnia:)


Jeszcze zamieszczam foto kleju magik dla Agi:) żeby wiedziała co to za cudo:)
A tak na marginesie jest to super klej do wszystkiego dosłownie!
 No to start!:)

57 komentarzy:

  1. Krówka jest boska .
    Co do kleju to potwierdzam jest doskonały do klejenia wszelkich prac i co istotne do kupienia w każdym papierniczym .

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna krówka :) z przyjemnością staję w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!! Oczywiście i ja się ustawiam w kolejce, która będzie pewnie baaardzo długa:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie by było... sie okaże;)
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna krówka a już sie miałam nigdzie nie zgałszać

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka ta krówka!!!
    Nie omieszkam zaryzykować wygranej:)
    Jeśli się uda, będę ją nosić dumnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wizytę u mnie:)
    Widzę że twórcza z ciebie kobitka!!!! Krówka przeurocza. No to i ja się ustawię, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również chętnie ustawiam się po krówkę jest przesłodka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ piękna broszka, muszę wziąć udział w candy :)

    www.zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla takiej krówki to grzech się nie zapisać, więc staję i ja!
    I zapraszam na ostatnie dni candy i do mnie
    http://kaniewska.pl/blog/?p=149

    OdpowiedzUsuń
  11. Przygarnę krówkę :) ustawiam się w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam sie :) tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl wkleiłam na swoim blogu informacje o twoim candy. wiec jesli moge tez sie zgłaszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja tez sie zapisuje!
    Piekna krowka!
    Zapraszam do siebie na cukiereczki, a na moim blogu bedzie podlinkowane zdjecie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam całą kolekcję filcowych zwierzaków broszek. Uwielbiamy je ja i moja córeczka. Pomimo braku aktywnego bloga zaryzykuję ustawienie się w kolejce. Może zrobisz dla nas wyjątek?
    kasia i anielka
    myziek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham krówki i dlatego zapisuję się z przyjemnością. Zapraszam do mnie w odwiedziny aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam sie w kolejce ppoo krowenke :)
    ja uzywam kleju vicol super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się po krówkę :)
    Ja też używam Magica, to jest super klej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Joj... jakie cudeńko :D Może się uda... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też się ustawiam w kolejce po krówkę

    http://katarzynap.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna ta krówka..jak tu się nie zapisać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jako miłośnik krowisi wszelakich też poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka cudowna krówka :P Ja chcę!:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobry Wieczór

    Muu,Muu ,muu yeah yeah taką broszkę ja chcę .

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  24. strasznie podoba mi się ta krówka i chętnie staje w kolejce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka słodka krówka, że nie można się nie zapisać na to candy. Pozdrawiam
    Daszka.dicant.net

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham krówki , moje dziecko kocha krówki,więc muszę stanąć w kolejce :)
    zapraszam do mnie http://magoniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Słodziak z tej krówki - na moim smutnym szarym płaszczu dobrze by wyglądała i poprawiała mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Krówka śliczna. Ale mnie oczarowały wprost twoje naszyjniki. Są rewelacyjne. Uwielbiam takie zestawienia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka śliczna krówką, chętnie ją przygarnę :0.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo kolorowy jest twój świat :) Pozdrawiam ciepło Paulka
    http://zajawka-pla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Krowka jest super, bardzo chetnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Krófa jest boska w sam raz na tą szarzyznę za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przeurocza, ja ją chcę dla miecia ;-)))
    Powieszę w moim kąciku i będę podziwiała;-)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Krówka super! I oczywiście zapisuję się!
    No i potwierdzam jak inne dziewczyny klej Magic jest super! Mocny i dodatkowo po wyschnięciu robi się przezroczysty.

    http://modliszkowatworczosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Krówka przeurocza dołączam się do zabawy i serdecznie pozdrawiam wszystkich zakręconych :)
    http://malwinofilc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Krówka cudowna wiec oczywiście staję w kolejce:)
    martyska22@gmail.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. ja tez chetna na krówencje

    OdpowiedzUsuń
  38. ojej i ta sympatyczna krówka do wygrania! :)
    rzecz jasna ustawiam się w kolejce z nadzieją, ze los się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Słodka krówka. Chętnie przygarnę malutka :) Pozdrawiam, Ania http://aniadebska-mojblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Superowa krówka - ja też się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna krówka. Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  42. zapisuje sie :)
    swiatfilcu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna krówka :D Staję po nią w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna ta krówka ^^ staję w kolejce , a wszystkich kochających słodziutkie zwierzaczki zapraszam na flamingowe candy na moim blogu ^^

    http://cyberynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. piękny blog!! i piękne candy:)
    oczywiście sie zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  46. krówka jest urocza - już ją widzę na mojej czarnej sukience świątecznej:) pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. hello! lovely candy!
    I want to play with you...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też, ja też , piękne te tęczowate istoty wszelakie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie miałabym nic przeciwko temu, by na końcu tęczy spotkać taką właśnie krówkę... :-) Tylko zdjęcia w pasku bocznym zamieścić nie umiem :-(
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  50. ojej... w moim świecie brakuje kolorów... podaruj mi trochę tęczy... proszę! albo chociaż nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzisiaj 14...czyżbym się załapała na ostatni moment? W każdym razie staję w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  52. Rzutem na taśmę i ja się ustawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. krówka zabójcza,ja też ją chętnie przygarnę;))

    OdpowiedzUsuń
  54. chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń