Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci małego komentarza:)

wtorek, 23 listopada 2010

Serduszka na bis

Kolejna porcja lnianych  serduszek na choinkę , tym razem ozdobiłam je niby decoupage;) Dlaczego "niby"? bo z takiego prawdziwego są tylko serwetki:) naklejone za pomocą rozwodnionego kleju Magik, dużo tańszy niż oryginalne specyfiki, a efekt identyczny:)


Pokażę jeszcze kilka filcowych naszyjników, a właściwie jeden model w kilku wersjach kolorystycznych, co by nie było nudno;)




Coś ostatnio często tu zaglądam i ciągle coś dopisuję, to chyba dlatego że nie mogę się nacieszyć tym nowym nabytkiem w postaci bloga;))))
Ok. to już koniec na dzisiaj, może do jutra?;D

pozdrowionka:)))

11 komentarzy:

  1. Te naszyjniki sa bardzo oryginalne. A serduszka słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!serducha wpadły mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te naszyjniki ................

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjniki są rewelacyjne!!!! Niebiesko-brązowy albo niebiesko-różowy:D:D:D
    Jak Ty robisz te serduszka, że takie równe Ci wychodzą?? Ja zrobiłam też teraz serię świąteczną i wyszły mi takie krzywulce...
    A co do bloga - to faktycznie jest radość:)Ja chyba jestem już nałogowcem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedzyny u mnie ;-) Muszę także zobaczyć jakie tworki potworki tfuuu wytworki ;-))))) wyczyniasz. Ale jutro, bo padam ze zmęczenia ;-) Będę teraz częstym gościem u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaki to ten klej Magik? Ja nie wiem jak wygląda ;-( Może kiedyś strzelisz fotkę? Jestem zdumiona, że tak fajnie wyszły serducha przyklejone "zwykłym" klejem... Ja kiedyś używałam do decoupage lekko rozwodniony wikol. Niestety- jakość wikolu a kleju do decou np. Heritage to dzień do nocy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!
    Świetne są Twoje prace:-)
    Naszyjniki niepospolite, zachwycające!
    A serduszka to chyba spróbuję zrobić, jeśli oczywiście wzór nie jest zastrzeżony:-)
    Miło mi, że do mnie zajrzałaś.
    Pozdrowienia i udanego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga Klej Magik jest ogólnie dostępny w każdym papierniczym za 2.50zł:) czerwona tubka, jak sfotkuję to zobaczysz:)też używałam wikolu i masz rację do d*py;)
    Florentyna serduszka nie zastrzeżone;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjniki przepiękne...i te kolory !!! Wyroby z filcu mają swój niepowtarzalny urok. Pozdrawiam :)
    http://najbardziejlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te naszyjniki! Szczególnie ten o najintensywniejszych kolorach :) Cieszę się, że do Ciebie trafiłam!

    OdpowiedzUsuń