Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci małego komentarza:)

sobota, 5 lutego 2011

Wyróżnienia:)

Ostatnio zostałam obsypana wyróżnieniami:) Za co bardzo dziękuję:)
Takie oto wyróżnienie otrzymałam od Katarzyny i Agi :) Bardzo Wam dziękuję:)
No i od niezastąpionej theyookiej :) dostałam sobie takie wyróżnienie:)
No i oczywiście podaję zasady zabawy;)

1. Podziękuj za wyróżnienie.
2.Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3.Umieść u siebie logo wyróżnienia.
4.Przekaż nagrodę do 10 blogów.
5.Umieść link do tych blogów.
6.Powiadom o tym nominowane osoby.

No więc, zasady są po to żeby je łamać;D aaaaa że dostałam 3 razy pod rząd wyróżnienie i muszę wyróżnić 30 osób, a ostatnio nie mam czasu żeby nawet porządnie się z synkiem pobawić i powoli zamieniam się w nietoperza;) Wyróżniam wszystkie osoby, które pozostawiły po sobie chociaż jeden malutki komentarzyk na moim blogu:D Myślę że tak będzie sprawiedliwie:) Ale jest jeszcze taka sprawa, że tak jak już wspomniałam jestem baaaaardzo ograniczona czasowo, to też nie będę Was o tym informować, bo wiem że i tak tu zaglądacie to sobie zabierzecie;)

Pragnę również powitać nowych obserwatorów:) Widzę że przybywacie w zastraszającym tempie:D
Rozgośćcie się:)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i miłej niedzieli życzę no i resztki soboty oczywiście;)

2 komentarze:

  1. Masz rację, zasady są właśnie po to , żeby je łamać( ale nie wszystkie !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No ma się rozumieć, że nie wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń