Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci małego komentarza:)

czwartek, 16 czerwca 2011

Wyniki;)

Kochane, na początku muszę przeprosić bo nie będzie udokumentowane losowanie, niestety nie mam teraz na bieżąco dostępu do internetu i ten co mam zżera mnie z kopytami.... Co też utrudni mi zamieszczanie postów, aż do września:/ Będę się tłumaczyć ze wszystkiego po powrocie do domku, mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i nie zostawicie;) Ok, do rzeczy wylosowana została Hania Bardzo Cię proszę o dane do wysyłki i gratuluję!
A Was Moje Drogie proszę o Cierpliwość, po powrocie na pewno będą słodkości:)

Pozdrawiam i ściskam!!! Mam nadzieję, że ten czas szybciutko zleci...:)

7 komentarzy:

  1. Dzięki za zabawę i gratuluje szczęściarze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Będziemy obserwować Twoje powroty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla szczęśliwców! Dziękuję za zaproszenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjjj takie cudo i nie do mnie trafi :(((( buuuuuu
    A Hani gratuluję :)
    Na Ciebie czekam z niecierpliwością i na kolejne cudeńka, które tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję Hani, ot szczęściara :D, dziękuję za zabawę i czekam z pozostałymi na powakacyjny powrót :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Haniu. ja już się zapisuję na kolejne candy bo tu zawsze takie pyszności rozdają tu w tej tęczy. Gratuluję autorce. Cudeńka tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni i zapraszam wszystkich na moje CANDY :)

    OdpowiedzUsuń